Under sommaren prioriteras akutverksamheten

Publicerad: 01 juli 2016

Under sommaren har vi ett ökat patienttryck och på vår smådjursklinik behöver vi därför prioritera akutverksamheten.

Vi har öppet dygnet runt alla dagar under sommaren och finns alltid här för ditt djur!

Eftersom sommaren innebär ett ökat patienttryck kommer vi dock fram till och med vecka 33 att ha svårt att boka in utredningsremisser och patientbesök av icke akut karaktär till vår smådjursklinik. Istället prioriterar vi återbesök och akut sjuka patienter som behöver vård under denna period. I slutet på augusti räknar vi med att ha möjlighet till full verksamhet igen, och ber därför att få hälsa er som vi inte har möjlighet att erbjuda ett besök under sommarmånaderna välkomna tillbaka då. Vår bokning och rådgivning är öppen hela sommaren.

Trevlig sommar!